That thing wrecks. That's what got me into fusions honestly, used that for rep and then started using the plan c. Now I may be a fusion guy now..lol
Post History
Loading, please wait. This may take some time...
| 修改版本 |
|
| 编辑日期 |
|
| 编辑人 |
|
| 主题 |
|
| 链接 |
|
| 类别 |
|
| 标记 |
|
| 主题 |
|
| 内文 |
|
发贴语言:
遵守游戏礼仪。发送贴子前请花点时间阅读我们的行为准则。
取消
编辑
创建火力战队
贴子