JavaScript is required to use Bungie.net

데스티니 가디언즈

데스티니 가디언즈에 관한 모든 것을 토론해봅시다.
5/8/2026 4:14:28 AM
34

I'm probably the only player here who misses Escalation Protocol lol

It was such fun for me and just killed time. If it ever comes back (which I know it won't) hopefully they add more weapons or something
English
#destiny2

게시물 작성 언어:

 

다른 사용자들을 존중해주세요. 게시물을 제출하기 전에 한 숨 돌리고 운영 정책을 검토하세요. 취소 수정 화력팀 생성하기 게시

모든 주제 보기
  • Biggest problem with EP is that you basically had to have a fireteam going into it or you'd never have enough players to get very far. It was a fine event but really demanded you have a full or nearly full zone of players all working on it to progress it far enough to be worth the time.

    게시물 작성 언어:

     

    다른 사용자들을 존중해주세요. 게시물을 제출하기 전에 한 숨 돌리고 운영 정책을 검토하세요. 취소 수정 화력팀 생성하기 게시

    2 답변
    회원님은 해당 콘텐츠를 볼 수 없습니다.
    ;
    preload icon
    preload icon
    preload icon