JavaScript is required to use Bungie.net

オフトピック

ランダムな議論の洪水に飛び込もう
5/8/2026 7:40:35 PM
1

I feel like we’re in a dystopia

Like it always was one, but we can make things better. I’d love to discuss this all deeply with whomsoever would like to. If it is inappropriate to do so in here, you can add me @ secret_stew01 and we can talk in discord. Thank you.
English
#Offtopic

投稿言語:

 

マナーを守りましょう。投稿する前に、Bungie の行為規範を確認してください。 キャンセル 編集 ファイアチームを作る 投稿

トピック全体を表示
このコンテンツはご覧いただけません。
;
preload icon
preload icon
preload icon